2022. április 24., vasárnap







 Múlt hét szombaton elkezdődött a vakációnk. 😊 Első állomásunk egy Brixham nevű kikötőváros volt, Devonben. Hosszú volt az út, de megérte! Végülis ott egy kicsit pihentünk, egy-két órát nézelődve töltöttünk… gyönyörű, napos idő volt, 20 fok! 🌞






Ott töltöttük a Húsvétot is. Különleges volt! Picit újra kellett tervezzek dolgokat ahhoz képest, ahogy még pár héttel előtte gondoltam… 😉




De a lényeg nem maradt el! A Pálma csoportban jó volt a Húsvétra készülők kihívásban részt venni. Készült a kis kertem és a szívem is az ünnepre. Valamennyire a lakást is sikerült tisztává tenni, bár nekem nem azon volt a hangsúly. 

Csodálom Isten megmentő munkáját, tervét. És hogy Jézus vállalta a sok szenvedést, a halált értem és értünk. Hiszem és vallom, hogy Ő meghalt és feltámadt az én bűneimért. Hálás vagyok ezért! Nekem a Húsvét elsősorban erről szól, és ezt tudtam ünnepelni a tenger mellett is. 🙂 
Hálás vagyok a szép időért, a balesetmentes utazásainkért, a feltöltődés lehetőségéért is. Az újabb élményekért, a minőségi időnkért! Isten megáldotta a szabadságolásunkat. 🥰 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése