2022. április 10., vasárnap

Alakul a feltámadáskert 😉

Egyik hétvégi program, a hosszú hét után..😋 

Ehhez volt most hétvégén kedvem 😁 



A héten Dávid itthon betegeskedett, mivel  sikeresen hazahoztam neki egy vírust…De most már egyre  jobban van, hála Istennek! Így én vezettem párszor munkába és haza. Pénteken már nem is izgultam. 😊 Egyik este voltam a munkatársaimmal vacsizni, kínait ettünk. Finom  volt minden, és nagyon jó hangulatban telt az este! 



Most pedig már virágvasárnap van! Gyorsan telik a hétvége is. Ma is alkottam: 


Úgy volt, hogy ma megyek segíteni a bibliakörben, de hétvégére én is lerobbantam, megint  olyan náthás tüneteim vannak. 😕 Jövōhéten igyekeznem kell jobban kiphenni magam esténként…aztán jön a Húsvét és vele a szabadságunk. 🙂 Egészségért és napos idōért imádkozunk! 🙏🏻









 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése