2022. március 5., szombat

'Mindenféle'


A mai napra kinyílt a 4. virág az orchideámon. 😊 Ma hat éve volt a lánykérés, nosztalgiázok. 🙂 Ami még a héten feljött emlékként, h három éve vettük az első autónkat, a Mazdát. 🙂 Tavaly nyáron cseréltük le. Hihetetlen, mennyi élményünk, utazásunk volt vele! Hogy repül az idő! 🚙


Eltelt egy újabb hét is, megint itt a hétvége.. palacsinta nap, meg nemzetközi könyvnap volt az oviban. Idén tigrisek öltöztem, mert van egy olyan mese: 'The tiger who came to tea' a maszkomat nem tartottam fent, mert a gyerekek sírtak, mikor megláttak. Ketten, legalábbis... 🐯😅 


Többet sütött a nap, munka után még világosban jövünk haza. 🙂 
Csütörtök óta kerülget valami, tegnap estére lebetegedtem. Rekordhosszút aludtam. Ma picit jobb, de elkezdtem köhögni. Nem állandó, csak a megfázás hozadéka. Rosszabbul érzem most magam, mint amikor pozitív volt a kovid tesztem. 🙄 De elmúlik! 
A mai igevers pont találó, jókor jött. 


Ezen kívül, már több, mint egy hete kezdődött az orosz-ukrán háború, amiről eddig sokat olvastam, tele van vele minden, ez a napi téma minden felületen. Mindenkire hatással van, mindenki válaszokat keres, igyekszünk feldolgozni a sok információt, eseményt, az érzéseinket. Jó, hogy nem vagyunk ezzel magunkra hagyva, Isten lát, hall, gondot visel. Fáj a szívem az ártatlanul szenvedőkért, imádkozom Istenhez a békéért. A Bibliából elém jött a 'Béke fejedelme' neve Jézusnak. Bármi is történik itt a földön, a mennyben majd békesség lesz! Remélem, hogy ennek a háborúnak hamar vége lesz, a lehető legkevesebb áldozattal... 





 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése