2022. március 21., hétfő


Érdekes igevers, érdekes válasz az egyik imámra… és milyen igaz! Valóban, Isten útjai és gondolatai magasabbak, másabbak, mint az enyémek.. azóta forgatom magamban újra ezt az ige verset, és próbálom értelmezni, hogy hogyan válasz ez arra az akkor mondott imámra. 
Ahogy visszagondolok eddigi életem eseményeire, látom, hogy Isten mikor hogyan alakította másképp a dolgokat, mint ahogy azt én eredetileg elképzeltem, tervezgettem. És be kell, hogy valljam, nem gondolom, hogy az én verzióm jobb lett volna. :) 
 







A hétvégén pedig itt kirándultunk. Nagyon jó volt kicsit napsütésben túrázni!! Igaz, csak tíz fok volt az azelőtti 14 fokhoz képest :D Megállapítottam, hogy a kapcsolatunkban/házasságuk bán eleve el volt rendelve a hegymászás, mert hogy a lánykéréskor is túrázni mentünk. :) 
Minket ez kikapcsol, feltölt, összehoz <3 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése