2021. december 30., csütörtök

Búék 2022

 'Tudok cselekedeteidről. Íme, nyitott ajtót adtam eléd, amelyet senki sem zárhat be, mert bár kevés erőd van, mégis megtartottad az én igémet, és nem tagadtad meg az én nevemet.'

Jelenések 3:8


Két éve ilyenkor ennél a szikla-ajtónál a fenti igeversek jutottak eszembe. (Ma újra emlékeztetett Isten, és Áron 😉) 

Hittel, reménnyel vártam a 2020-as évet, és a nyitott ajtót! Erre az egész világ bezárt...mégis nyíltak ajtók, amiket Isten nyitott nekem/nekünk...🙂

 

Idén pedig -2021- végre a családból szinte mindenkivel találkozhattunk élőben, egészségben, és talán nem túlzok, ha azt állítom, ez az idei évünk legnagyobb hálaoka! 

Nem tudom, mit tartogat 2022, de azt tudom, hogy Isten látja és Ő velünk van/lesz! 


Boldog Új Évet Kívánok/ Bízd Újra Életed Krisztusra! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése