2021. december 19., vasárnap

Advent





utolsó vasárnapját is megélhettük. Hihetetlen! Egész eddig nem nagyon volt meg az ünnepélyes hangulatom. Olyan zsúfoltak a hétköznapjaink! De hétvégén takarítottam, vásároltunk bejglihez, mézeskalácshoz és töltöttkáposztához hozzávalókat, meg egyéb finomságokat a lengyel boltban. Hihetetlen, hogy a hazai ízek mennyire ismerős érzést tudnak varázsolni, olyan Karácsony előttit... idén először fogok töltött káposztát készíteni. Mert hiányzik.. 😉 
Amúgy már eléggé megszoktam itt élni, dolgozni. Végre az új oviban is rutinosabb vagyok. A héten volt egy kisebb balesetem, de más nem sérült meg. Volt új kisbaba is beszoktatáson. Haladunk a karácsonyi kézműves alkotásokkal is. Nyertem egy koktélt az ovis tombolán, volt szűk munkahelyi vacsoránk.. a csoportvezetőtől mind kaptunk egy kis ajándékot. 🥰
Ma a délutáni zenés Istentiszteletet végül itthonról néztem, mert nem vagyunk túl jól. Jó volt hétvégén megint itthon lazán, csendben tenni-venni, ellenni. Haladtunk. 
Lehet, hogy hamarosan megint lezárások várhatóak.  😕
Addig viszont most már egyre izgatottabban számolom Karácsonyig a napokat. 😊

2 megjegyzés:

  1. nem tudom, szabad-e ide írni, mert nem látok hozzászólásokat a posztjaid alatt, én mégis megkockáztatom, és áldott ünnepeket kívánok szeretettel♥

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, viszont kívánok áldott, békés ünnepeket! 🙂

    VálaszTörlés