2020. április 13., hétfő

Húsvét 🐑🐇


  Nekünk a Húsvét elsősorban Jézus feltámadásáról szól. Idén találtam egy kedves ismerősömnél blogbejegyzéseket, Virágvasárnaptól kezdődően, amiben lépésről-lépésre, egy-egy kis tárggyal bővítve ekészíthettem a Húsvéti történéseket illusztráló minikertet. Igaz, nem volt meg minden hozzávalóm, így fűmag és virágföld helyett improvizáltam, műfüvet és barna filc anyagot használtam. Jövőre felkészültebb leszek, és talán én is megírom, napról-napra, amiket idén olvashattam :) Nagyon építő volt olvasni a kapcsolódó Bibliai részeket és elmélkedni a feltett kérdéseken!

Húsvét 2020

Instagramon készítettem ilyen GIF-Húsvéti tojást ...mozgókép, mozgó feliratokkal. Nagyon élveztem ezt a fajta alkotást :) 

Virtuális húsvéti tojás

 Húsvétra most először készítettem tojáskrémet és már szombaton elkezdtük enni... Vasárnapra még jutott belőle egy kicsi, de nagyon finomra sikerült, és hamar elfogyott :) Dávid készítette a salátát ;)





 Nem nagyon sütöttem, mert terveztünk csokit venni. Először Larry, the Lamb (Larry, a bárányka)
került az asztalunkra, mert számomra jobban eszembe juttatja Jézust, a megöletett Bárányt. Aztán Dávidtól kaptam egy nyuszit is :) Meglepett vele, és mára már szinte el is fogyott...a Báránykát még nem volt szívem megkezdeni...

🐇🐑

Előző hétvégén, a napi megengedett sétánkon legelő mellett mentünk el, és most van a kisbárányok születésének időszaka 🐑 Ilyen apróságokat láttunk. Mindegyik szaladt szorosan az anyukája nyomában. Amennyire bírta a kis lábuk. Szökdécseltek, bukdácsoltak. Néhányan így pihentek a napsütésben :)



Vasárnap meghallgattam a virtuális igehirdetést, forgatom a szívemben az elhangzott üzeneteket. Jézus él! Hálás vagyok, hogy Isten elküldte a Fiát értünk, értem! Szenvedett értünk, és legyőzte a halált, meg a bűnt. Így nekünk nem kell félnünk, bármi jön, bármi ér. Isten itt van velünk, és átsegít! Csak Rá kell figyelnünk, mint kisbárányok, a Pásztorra!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése