2018. május 1., kedd

Itt vagyunk,

Penzanceban 😊

Túléltük a kompozást, bár volt egy nagyon hullámzós szakasz, ahol még ez a nagy tengeri jármű is ide-oda billegett, előre-hátra...félelmetes volt. Dávid egy ponton rosszul is lett, így az út hátralévő részét a hajó legaljában töltöttük, ahol kényelmesen le lehetett feküdni 😎

Gyorsan telik az idő!! 😲
Ma van a szabadságolásunk 4. napja, épp esik az eső.
 De eddig gyönyörű napsütés volt, és hideg szél...😀 Airbnb-n szálltunk meg egy művésznőnél, akinek saját galériája van a szomszéd településen, színes üvegdíszeket készít. Nagyon aranyos, barátságos nő. A lánya egyetemen van, üres a szobája, de van egy másik lakótársa, egy kistestű kutyussal, akit Pepének hívnak. Barátságos, nyugodt kutya, aranyos pofival 😊
Kényelmes kis szobánk van az emeleten, kapunk reggelit, tudunk vizet forralni kávéhoz, teához, szép a kilátás, csendes a környék, szóval nagyon örülünk, hogy olcsón kifogtuk!
Vettünk egy heti buszjegyet, és azzal utazgatunk a környéken. Voltunk St. Ives-ben, St Just-ban, Portchurno Beach-en (képek fent!), és ma pedig Mousehole-ban és Newlyn-ben...szóval jól körülnéztünk már eddig is, és még van pár napunk 😉 Ma a helyi kis múzeumban voltunk, betekintést nyerhettünk a halászat fejlődésébe, a helyi történelembe.
Az óceánpart  tegnap gyönyörű volt! A sziklák ölelésében annyira szélcsend volt, hogy rövidujjúban napoztunk. Aztán egyszer csak belemerészkedtünk a vízbe, és nem volt olyan hideg, mint a múltkor, Tresco-n!
A Minack theatre is érdekes látványosság, még egy férfikórus előadását is meghallgathattuk, nagyon szépen énekeltek! Megtudtuk, hogyan is épült meg ez a szabadtéri színpad. Nem mindennapi története van!
Párszor utaztunk emeletes busszal is, ami különös élmény volt, még jobban szemlélhettük ezt a szép tájat. Vettünk pár képeslapot, hűtőmágnest, emléket, és újabb kagylók is kerültek a gyűjteményembe.
Szóval aktívan kapcsolódunk ki, hogy aztán pár nap múlva újra bekapcsolódhassunk a dolgos mindennapokba...😉