2018. január 18., csütörtök

Ez meg az...

Máris csütörtök van...gyorsan telik ez a hét 😊
Kedden megitn Virginiával dolgoztam, meg Katie-vel...nem tetszett túlságosan, de túléltem.
Nem volt nehéz, háromnegyed három körül jöttem haza.
Szerdán szabadnapom volt, és Dávid reggel korán ment, aztán hazaküldték, mert nem sok mindent lehetett csinálni...Kevés vendég volt. Szóval együtt tölthettük a napot ;)
Ma meg ő van szabadságon, én dolgoztam, de már itthon is vagyok délután kettő óta. Ez egy ilyen laza hét, és mindig más napra esik a szabadságunk 😕 Holnap megint én leszek szabad, szombaton meg Dávid 😶 Jól összehozták, igaz?
Pedig mindig kértük, hogy ha lehet, egyszerre kapjuk!
Na de ezért sem fog hiányozni ez a hely...

De hogy írjak valami jót is:
Múlt pénteken megérkezett Dávid NINO száma, és mára kapott időpontot a bankba, így már van egy bankszámlánk, amire kaphatunk fizetést 😎
Még egy jó hír, hogy ma végre az én számom is megérkezett, miközben itt pötyögtem, szóval most már nem kell aggódnom, hogy elveszett valahol útközben! 😊
Köszönöm Istenem!! 

Már készül az ebédünk, lassan leülünk enni, aztán mehetek a bankba, holnapra időpontot kérni! Remélem, lesz még esélyem 😉

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése