2018. január 6., szombat

BÚÉK 2018

Már lassan egy hete, hogy Új évet írunk, élünk :)
A Szilvesztert Dávid munkával "ünnepelte", én pedig aludtam egyet munka után, aztán köszöntöttem az otthoniakat. Egy órával korábban volt éjfél náluk, így már a jövőben voltak :)
Aztán, mikor kezdtem elszomorodva  a szobámba kullogni, hívtak a spanyolok, hogy ünnepeljük együtt az új évet, 12 szőlőszemmel :) Vicces volt! Gyorsan kiöltöztem, mert ők is megadták a módját, és együtt néztük a tv-ben a londoni tűzijátékot.
Dávidot is megvártam, aztán másnap én dolgoztam, ő meg szabadnapos volt.
Valahogy megint nem sikerült együtt beosszanak minket a szabadnapokra...:( De túléltük ezt is, délután-este találkoztunk, vacsoráztunk, beszélgettünk és imádkoztunk. Koccintottunk is, a többit meg majd jövőre bepótoljuk, ha élünk!
Dávid napról napra jobban lett :)
Megvolt az első sérülésem is újév első napján, el is vonatoztunk Peterboroughba. Reméltem, hogy nem tört el az ujjam, és hála Istennek, csak egy szálka ment a körmöm alá. Rettentően zsibbadt és fájt! Másfél órát várakoztunk talán, aztán egy kicsit megmanikűröztek, és azóta egyre jobb :)
A héten volt a staff party is, amire nem mentünk el, inkább itthon pizzáztunk; nagyon finom volt a Domino Pizza terméke!
Pangás volt a hotelben két napig, ez a legkevésbé forgalmas hét egész évben...egyik nap jó hamar végeztünk is, pedig csak ketten voltunk takarítani. Ehhez képest ma rengeteg dolgunk volt, hiszen újabb esküvőre került sor, az új évben ez az első, lehet, hogy nekünk itt az utolsó...
Részletek később ;)

Addig még csak annyit, hogy bár nem volt olyan igazi Karácsonyunk, sok építő, lélekemelő tanítást, éneket, szolgálatot hallhattam, míg itthon várakoztam Dávidra.

Két igevers nagyon megmaradt:

Emlékezem az Úr tetteire, visszagondolok hajdani csodáira. Zsoltárok 77:12

Az iránta való bizalmunk pedig azt jelenti, hogy ha valamit az Ő akarata szerint kérünk, meghallgat minket.  1János 5: 14


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése