2018. április 4., szerda

Húsvét


Volt múlt vasárnap, és épp nem dolgoztunk :) Olyan más itt, így "ünnepelni". Belenéztem közvetítésekbe, hogy lássak, halljak ismerős arcokat ;)
Nagyon elfáradtunk, és aznap legalább tudtunk pihenni, regenerálódni a sok munka után. Hétfőn persze dolgoztunk, most elég sok vendég jött a tavaszi szünetre való tekintettel. Családok is, nem csak párok...
Hétfőn nagyon durva volt, épp sikerült befejezni a takarítást- segítséggel. Estére pedig bevállaltam egy babysitterkedést, két órára. Nem volt nehéz, aludt a kislány, és majdnem én is...
Korom sötétben bicikliztem haza, még jó, h volt nálam egy kis elemlámpa :)
Tegnap egész könnyű volt a két konyhában, Dávidnak is tudtam segíteni porolni, porszívózni.
Ma délelőtt házban takarítottunk, délután spottless clean-eltünk. Holnap korábban kezdünk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése